Genoeg over ons. Deze Trouble cases gaan over jou.

Want wat jij wil weten, is wat onze digital-first-aanpak jou oplevert natuurlijk. Daarom enkele Trouble cases. Niet omdat we graag strooien met stoefstof, dat zit niet in onze natuur. Wel omdat cases antwoorden op vragen geven. Dan is het alsof er een engeltje op je tong piest. ‘t Is maar hoe je het bekijkt. Niet gevonden wat je zoekt? Contacteer ons en je weet meteen of Trouble iets voor jou is. Laat dan ook gerust weten welke zoekwoorden nog ontbreken op deze pagina. Dan passen we het onmiddellijk aan.

Mowi

Hoe weet je of MOWI Supreme zalm een succesverhaal is? Zodra topchefs met jou in zee willen gaan voor de grootste zalmproducent ter wereld. We kregen het voor elkaar door slim en creatief om te gaan met de uitdagingen die ons werden voorgeschoteld.En door te zorgen voor een kostenefficiënte campagne die ook op lange termijn duurzaam resultaat oplevert. Enfin, bij ons heeft dat toch gewerkt.

Het Laatste Nieuws - App

Wat als een leuk idee zich onvoldoende leent tot een volledig (online)verhaal? We zien het nog te vaak gebeuren. Zo ook bij HLN. De klant klopte aan met een origineel videoconcept van een draaiend kubushoofd, zonder online body. Figuurlijk dan. Enfin, om een lang verhaal kort te maken: het is goed afgelopen met dat kubushoofd. Trouble gaf er een flinke draai aan. En intussen heeft de HLN-lezer weer alles waar z’n hoofd naar staat.

Dagelijkse kost

Vlaanderen en Jeroen Meus: het zijn twee handen op één buik. Met het culinaire tv-programma Dagelijkse kost schotelt de eigenwijze tv-kok televisiekijkend Vlaanderen al meer dan 10 jaar de lekkerste gerechten voor. Maar van het een kwam het ander, en inmiddels zijn er ook kookboeken, kookgerei, maaltijdboxen via het online platform Foodmaker enzovoort. Dagelijkse kost is een merk waarmee verschillende partners aan de slag gaan. Dat schreeuwt om een herkenbare visuele identiteit. Of dat kan? Yep. Meer nog, het móét als je succesvol wilt zijn.

Het Laatste Nieuws

Door de covid-19-saga werd de zomervakantie van 2020 er een om nooit te vergeten. Het EK met onze Rode Duivels kreeg een rode kaart. De vlam van de Olympische Spelen in Japan werd gedoofd. En de fiets van De Tour de France werd weer aan de haak gehangen. Gelukkig bleef HLN niet bij de pakken zitten. Samen met Trouble zorgde het voor een goedgevulde zomer met uitdagende Zomerchallenges. Want als we dan toch thuis moesten blijven, konden we er maar beter het beste van maken. En of dat gelukt is.

Adriaen Brouwer

Als een brouwerij met een historiek van meer dan 500 jaar vraagt om een activatie campagne te bedenken voor een nieuw merk, dan zeg je als piepjong bureau niet neen. Zeker niet als ze bij de briefing een Adriaen Brouwer inschenken. Zo’n aanbod sla je niet af. Ik zweer het je.

Gas.be

Aardgas heeft een uitstekende reputatie op de markt voor huishoudelijk gebruik. In vergelijking met stookolie is het goedkoper, zuiniger en een pak onderhoudsvriendelijker. Allemaal goed en wel, maar hoe verpak je deze boodschap zodat het ook gehoor vindt bij het grote publiek? Hoe breng je de uitstekende reputatie van gas in de huishoudelijke omgeving bijvoorbeeld over naar een auto op CNG? Trouble maakte iedereen warm met enkele aanstekelijke campagnes.

Kinepolis Business Kerstcampagne

Als er één ding is wat de kerstperiode kenmerkt, dan is het – neen, niet de kalkoen of de gezelligheid – het is…. stress. Ja, je leest het goed. Goeie ouderwetse, dagdagelijkse stress. Stress als adverteerder omdat je op zoek mag gaan naar dat originele kerstcadeau voor medewerkers en klanten. Want wat geef je ze in godsnaam? Of in naam van de kerstman? En natuurlijk stress als reclamebureau omdat je weer maar eens een eindejaarscampagne uit je kerstsokken mag toveren. Maar hey, we klagen niet. Want een beetje stress is gezond. En trouwens een campagne midden in een Corona-crisis, dat vonden we wel een mooie uitdaging.  Met alle stress van dien.

bluu

Als je geen koffie meer hebt, ga je bij je buur langs. En wanneer je verhuist, vraag je eerst aan je familie om te komen helpen. Dus, toen Bluu een verse ‘branding’ nodig had, kwam deze nieuwe cluster binnen Cronos snel bij ons aankloppen. Bluu en Trouble zijn buren hier in Mechelen. En we behoren tot dezelfde grote – Cronos – familie. Dat we ook nog straf zijn op design vlak was mooi meegenomen.

She+

Wat doe je als je droomvrouw aanklopt? Binnenlaten en innig vasthouden, toch? Samen met &Koo is dat ook gelukt. She+ is een premium brand van natuurlijke voedingssupplementen voor vrouwen. Een topproduct. Maar niemand kent het. Snel een awareness campagne dan maar? Bwa, we zijn eerder het duurzame-relatie-type. Liever eerst één stap terug om daarna te versnellen. Daarvoor was er eerst een oefening merkstrategie nodig. Pas toen leerden we de échte She+ kennen: stralend mooi, vanbinnen én vanbuiten. Klaar voor meer merkbekendheid.

BOEK HIER EEN SPEED DATE VAN 10'

Wil je weten hoe we werken? Snel kennismaken? Een case uitlichten? Dan boeken we gewoon een call in. Hoeft niet lang te duren. Even elkaar besnuffelen en zien hoe diep het water is.